یک رسانه تخصصی عبری زبان اعتراف کرد، شبکه اجتماعی تیک تاک امروز به مرکز برای فعالیت‌های ضد اسرائیلی نوجوانان جهان تبدیل شده است.

رسانه عبری: تیک تاک به محل فعالیت ضد اسرائیلی نوجوانان جهان تبدیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، پایگاه خبری آیس در گزارشی اعلام کرد، براساس نتایج یک نظر سنجی امروز شبکه اجتماعی تیک تاک به یکی از منابع اصلی سامی ستیزی بین نوجوانان تبدیل شده است.

به زعم این رسانه تخصصی در مسایل فن‌آوری اطلاعات، نتایج یک تحقیقی که براساس پایش نظرات در ایالات متحده به دست آمده است، از زمان آغاز جنگ شمشیرهای آهنین (تجاوز به نوار غزه) شبکه اجتماعی تیک تاک به منبع اصلی بسط و انتشار مطالب سامی ستیزانه (ضد صهیونیستی) و تظریات توطئه علیه اسرائیل تبدیل شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: از زمان آغاز جنگ، تیک تاک به صحنه اصلی نشر محتوای حامی فلسطینیان تبدیل شده است که در حال حاضر به مثابه حمایت از حماس محسوب می‌شود.

براساس نظر سنجی جدیدی که شرکت Generation Lab آن را انجام و در برگیرنده ۱۳۲۳ آمریکایی ۱۸ تا ۲۹ ساله بود، مشخص شد استفاده روزانه نیم ساعت از این سکوی شبکه اجتماعی می‌تواند ۲۰ درصد احتمال موضع گیری افراطی علیه اسرائیل را در میان فرد افزایش دهد.

در این نظر سنجی همچنین مشخص شد ۱۰.۲ درصد از کاربران تیک تاک معتقدند که هلوکاستی در کار نبوده است و در اعلام  شمار اعلام شده یهودیانی که در جنگ دوم جهانی کشته شدند، مبالغه شده است، این در حالی است که این رقم در میان کسانی که از تیک تاک استفاده نمی‌کنند ۳.۴ درصد است.

این رسانه عبری زبان همچنین براساس نتایج گزارش Generation Lab اعلام کرد، در مقابل هر ویدیویی که در این شبکه اجتماعی در حمایت از اسرائیل منتشر می‌شود، ۵۴ ویدیو علیه اسرائیل بارگزاری می‌گردد، این در حالی است که پیش از آغاز جنگ این رقم یک مورد حامی در مقابل ۲۸ ویدئو مخالف اسرائیل منتشر می‌شد.

رسانه عبری زبان همچنین عصبانیت خود را از انتشار طرح سرقت اعضای بدن فلسطینیان توسط اسرائیل هم ابراز می‌دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.